Awaterleden krijgen 5% korting op al hun studieboeken. Lees meer over boeken bestellen hier.

Awater’s officiële partner voor studieboeken is Savannah Bay.

Savannah Bay is de opvolger van de eerste vrouwenboekenwinkel in Nederland: de Heksenkelder. Deze ‘internationale feministiese boekhandel’ opende in december 1975 haar deuren in de kelder van een pand aan de Oudegracht, waar het uitgroeide tot een belangrijk centrum van de tweede feministische golf in Utrecht en Nederland. Met de jaren werd het winkelaanbod steeds uitgebreider en intersectioneler. Vandaag de dag is Savannah Bay uitgegroeid tot een ontmoetingsplek met een actieve community van klanten, vrijwilligers en anderen die zich verbonden voelen met alles wat er zich in en rond de winkel afspeelt.

Awater’s Literaire Avond in Savannah Bay

Contact: